4/12/2024

 

 Вебінар

«Використання гейміфікації як інноваційного процесу навчання на уроках математики»

10 квітня 2024 року  Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області проведений вебінар за темою «Використання гейміфікації як інноваційного процесу навчання на уроках математики».

Єлизавета Чепінога, викладач ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей», на початку свого виступу звернула увагу колег, що у традиційних методах відсутня мотивація у здобувачів освіти до навчання. Наразі сучасна молодь має високий рівень діджиталізації та є впевненим користувачем гаджетів. Тому вона вважає, що перед педагогами постає питання: «Як створити таке освітнє середовище, яке б зацікавило сучасного здобувача освіти?».

Пані Єлизавета розповіла, що вирішила гейміфікувати освітній процес задля мотивування учнів до навчання, в якому закладені певні цілі, завдання та результати, а також винагорода. Протягом вебінару доповідач навела велику кількість онлайн ресурсів, за допомогою яких створює навчальні завдання для здобувачів освіти. Ці цифрові інструменти вона використовує для гейміфікації освітнього процесу задля створення інноваційної складової на уроках математики.

На завершення доповіді, спікер зауважила, що гейміфікація не навчає, але вона є шляхом зацікавленості, підвищення мотивації до вивчення предмету, а також це один з дієвих способів покращення результативності навчання у здобувачів освіти, незалежно від форми.

Немає коментарів:

Дописати коментар