9/28/2017

Семінар-практикум «Взаємодія психолого-педагогічних методів з теоретичними та практичними основами базової хімії у роботі з девіантними підлітками»
27 вересня 2017року на базі ДНЗ «Запорізьке    машинобудівне вище професійне училище»  відбувся семінар-практикум  працівників психологічної служби та викладачів хімії професійно-технічних навчальних закладів за темою «Взаємодія психолого-педагогічних методів з теоретичними та практичними основами базової хімії у роботі з девіантними підлітками».
          На початку семінару-практикуму гостей привітав Олійник О.М., директор ДНЗ «Запорізьке    машинобудівне вище професійне училище» і ознайомив з пріоритетними напрямками ПТНЗ.
         Кучеренко С.С., практичний психолог ДНЗ «Запорізьке    машинобудівне вище професійне училище» підготувала презентацію «Взаємодія методів психології та хімії в роботі з девіантними підлітками», під час якої розкрила поняття девіантної та адиктивної поведінки. Навела приклади профілактичної роботи – перегляд відеотаймів з попередження тютюнопаління, алкоголізму та наркоманії. Як метод корекції емоційних порушень вона провела з учасниками семінару-практикуму соціально-рольову гру «Ріпка».
         Землякова Л.Є., викладач хімії ДНЗ «Запорізьке    машинобудівне вище професійне училище» поділилася власним досвідом з проведення позакласних заходів з хімії у навчальному закладі.
         Фролова Ю.С., здобувач кафедри фізичної та колоїдної хімії Запорізького державного медичного університету провела з учасниками семінару авторську хіміко-психологічну гру «Хімічні перегони», одним із завданням якої було залучення учнів у позитивну діяльність, адекватну їхнім інтересам, здібностям і психічному стану, здатну відволікти їх від скоєння правопорушень.

          При підведенні підсумків методист Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області Таран М.В. та учасники подякували представникам навчального закладу та Фроловій Ю.С. за креативний, позитивний та цікавий  семінар-практикум.





Немає коментарів:

Дописати коментар