Вебінар
«Хмарні технології в діяльності ЗП(ПТ)О»
29 листопада
2018 року у Науково-методичному центрі професійно-технічної освіти у
Запорізькій області відбувся вебінар за темою
«Хмарні технології в діяльності ЗП(ПТ)О».
«Хмарні технології в діяльності ЗП(ПТ)О».
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBGSpU16OeLy_zqp3g9JJzF0Qx2mTox5FikBzrVOQfms5xkmNrfZ0KdE3BdgQigSXHNSs2gam89xhGoGjBx5-hUFbBik8KNKMubB8SByip61W1vp-fy5P1ti8b7_aN9X5uUUJIGKbBju4/s320/20181129_142206.jpg)
ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище», на початку свого виступу звернула увагу на хмарні сервіси, які є альтернативою сервісам off-line. Олена Анатоліївна розповіла, що хмаро орієнтоване освітнє середовище (ХООС), забезпечує умови доступності, персоніфікованості, самостійної освітньої діяльності, співпраці, розвитку творчих здібностей здобувачів освіти, а також є дієвим інструментом, за допомогою якого сучасний педагогічний працівник в системі професійної освіти здатен забезпечити перехід від традиційної до інноваційної схеми взаємодії.
Вона навела
приклади хмарних систем управління освітнім процесом: навчальна платформа Moodle, сервіс Google Classroom, MS Azure. У своїй педагогічній діяльності використовує наступні
хмарні сервіси для контролю знань: інтерактивні та мультимедійні навчальні
блоки LearningApps.org, онлайн
тести, опитування, кросворди, Google форми.
Войтюк Т.М.,
викладач ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище» у своєму виступі розповіла
про освітній сайт який є складовою хмарного середовища. Тетяна Миколаївна
розкрила наступні питання: навіщо потрібен сайт педагогу, для кого він створюється,
типи, можливості, переваги.
На завершення
викладач наголосила, що повноцінне використання хмарних освітніх ресурсів
дозволяє гармонійно доповнювати і поєднувати традиційні методи з новими
Інтернет-технологіями. Поширює можливості учнів у їх самостійній роботі, також
сприяє зростанню творчої складової в діяльності і педагога, і учнів.
Наприкінці вебінару учасники подякували спікерам за дуже актуальну
інформацію та корисний виступ.
Немає коментарів:
Дописати коментар