3/20/2019


Вебінар «Розвиток критичного мислення на уроках природничо-математичних дисциплін»
19 березня 2019 року у Науково-методичному центрі професійно-технічної освіти у Запорізькій області відбувся вебінар за темою
«Розвиток критичного мислення на уроках природничо-математичних дисциплін».
Шоя В.К., викладач ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти», на початку виступу наголосила, що розвиток критичного мислення стає дуже актуальним під час інтенсивних соціальних змін, коли неможливо діяти без постійного пристосування до нових економічних та інших обставин, без ефективного розв’язання проблем, значну частину яких неможливо передбачити.
Вікторія Костянтинівна розповіла, що їй  подобається використовувати інтерактивні технології навчання на уроках і в позаурочний час, тому що їх суть  полягає в тому, щоб освітній процес відбувався у постійній взаємодії всіх учнів. Педагог перелічила методи, які вона застосовує на своїх заняттях: мікрофон, оболонки для тестів, бліц-інтерв’ю, незакінчені речення, історична хвилинка, читання з позначками, інсерт, павутинка дискусії, асоціації, мозковий штурм, складання кластеру, дослідницький, інскриптивний, проскриптивний, шести капелюхів. Кожен з перелічених методів викладач розкрила та запропонувала учасникам вебінару, на якому із етапів уроку вони можуть їх використати. Також вона навела приклади задач із зайвою та недостатньою умовою, з ускладненням при розв’язанні.
На завершення спікер сказала, що на її думку, щоб обрати найкраще з рішень, слід увімкнути критичне мислення – це особливо результативний спосіб. Критичне мислення – зважений і вдумливий розгляд різних, а часом, іпротилежних підходів й розумінь проблеми з метою прийняття обґрунтованих рішень та формулювання оцінок.
Учасники вебінару висловили подяку доповідачу за цікавий, корисний та інтерактивний виступ.

Немає коментарів:

Дописати коментар