Вебінар
«Драмогерменевтичні методи на заняттях з української мови та літератури»
17 лютого 2020
року у Науково-методичному центрі професійно-технічної освіти у Запорізькій
області відбувся вебінар за темою
«Драмогерменевтичні методи на заняттях з української мови та літератури».
«Драмогерменевтичні методи на заняттях з української мови та літератури».
Олена Коваль, викладач
української мови та літератури Економіко-правничого коледжу Запорізького
національного університету, розпочала свій виступ звернувши увагу учасників
вебінару на актуальність та ефективність застосування драмогерменевтичних методів
в освітньому процесі. Вона розповіла, що ці інструменти допомагають здобувачам освіти
через гру аналізувати та надовго запам’ятовувати інформацію, поєднувати різні
елементи навчання, застосовувати гру у роботі з підлітками, адаптувати
соціоігрові елементи до потреб молоді.
Пані Олена
навела приклади методів, які використовує під час навчання: «Кубик Блума», «Картинна
галерея. Виставка», «Асоціативний кущ. Виставка», «Лото», «Літературне лото», «Бачено-небачено»,
«Картки Домана», «Мнемонічні слова», «Місце розгортання подій», «Прототипи», «Епіграфи»,
«Присвяти», «Закохані пари», «Паспорт твору», «Головні герої», «Робота з
ейдос-конспектом» та «Складання казок». У ході наведення прикладів драмогерменевтичних
методів педагог розповіла, на яких тематиках та етапах навчального заняття їх
застосовує.
На завершення
виступу спікер наголосила, що драмогерменевтичні методи пропонує використовувати
в освітньому процесі не тільки для засвоєння, узагальнення та систематизації
знань, а й при підготовці здобувачів освіти до ЗНО.
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити