Вебінар «Вплив соціальних та психологічних факторів на засвоєння професії в умовах експерименту з елементами дуальної системи»
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7vgZSdJu3_xUlVD4wFi0LjC8lTg2Dy60zrf2UiWqq-TnMhnMZnPBcndbIBaoNuntjadGWw62JADHD6jMHMeAfVvRYWnLJbtM6hw8zCLqsXyZl261C45kEsydJacm9GskEI7eb6Ru7O3I/s320/0-02-05-f4287ec7c4812c6766748a030e779178d5cb49552c551182bf102982795bf766_full.jpg)
Кучеренко
С.С., практичний психолог ДНЗ «Запорізьке машинобудівне вище професійне
училище», під час вебінару ознайомила учасників із цілями та задачами
психологічного супроводу експерименту. За цілі було взято: визначення впливу
соціальних, психологічних, фізіологічних факторів на навчання кваліфікованого
робітника та його формування в умовах експерименту. А також були поставлені наступні задачі: забезпечення
психологічного супроводу на різних етапах підготовки кваліфікованого робітника
в умовах експерименту; сприяння професійному становленню кваліфікованих
робітників в умовах соціальної та особистісної фрустрації.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiFlBdideTxlJeCOJUhk_d_MS58Y5vnBKxfN6xSGewEx5MU0KR5yp6WMqhNAFA1Cgbtd5ZiySSGBxuEldLRA3xmbbELIKJD_GPdt5Y1l7Py9A89GRVjxeA2IiXMrJk87bsk14ANXqtp_BQ/s320/02.jpg)
На завершення
виступу, психолог наголосила, що соціально-психологічні фактори сьогодення
впродовж навчання в учнів формували
свідоме ставлення до самореалізації в
професійній кар'єрі. І
саме ці фактори вплинули на вибір їх подальшого місця працевлаштування.
Наприкінці
вебінару учасники подякували спікеру за змістовну та цікаву доповідь.
Немає коментарів:
Дописати коментар