6/13/2019


Інтернет-марафон «Стажування педагога в сучасних умовах компетентнісного підходу»
Стажування здійснюється з метою формування і закріплення на практиці професійних компетентностей, здобутих у результаті теоретичної підготовки, щодо виконання завдань і обов'язків на займаній посаді, засвоєння передового досвіду, формування особистісних якостей для виконання професійних завдань на новому, більш високому, якісному, рівні в межах певної професії.

12 червня 2019 року у Науково-методичному центрі професійно-технічної освіти у Запорізькій області відбувся Всеукраїнський Інтернет-марафон за темою «Стажування педагога в сучасних умовах компетентнісного підходу».
У заході взяли участь педагогічні працівники таких закладів професійної освіти Запорізької області: ДНЗ «Мелітопольське вище професійне училище», ДНЗ «Бердянський машинобудівний професійний ліцей», ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти», ДНЗ «Мелітопольський багатопрофільний центр професійно-технічної освіти», ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей».  До Інтернет-марафону долучилися колеги інших областей країни, а саме з: Кіровоградської, Миколаївської та Харківської.
Онлайн-захід відкрила Світлана Петерик, заступник директора з навчальної роботи Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області. Під час свого виступу вона звернула увагу на актуальність  питання стажування педагогічних працівників ЗП(ПТ)О та побажала всім учасникам плідної праці, творчого успіху й наснаги. 
Під час виступів у веб-заході спікери ознайомили учасників з такими тематиками:
-                     «Стажування майстрів виробничого навчання з професії «Машиніст електровоза; електрослюсар (слюсар) черговий та з ремонту устаткування» на підприємстві ПрАТ «Запорізький залізорудний комбінат», Валентина Агаларова, майстер виробничого навчання ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей»;
-                     «Будівельні навчально-практичні центри-майданчики для організації та проведення стажування педагогічних працівників», Людмила Джерелейко, викладач спецдисциплін ДНЗ «Мелітопольський багатопрофільний центр професійно-технічної освіти»;
-                     «Використання сучасних технологій обробки швейних виробів під час стажування», Олена Трифонова, заступник директора з навчально-виробничої роботи ДНЗ «Мелітопольське вище професійне училище»; Світлана Дядькова, майстер виробничого навчання ДНЗ «Мелітопольське вище професійне училище»;
-                     «Методика організації стажування майстрів виробничого навчання в умовах виробництва», Тетяна Баранюк, методист Казанківського професійного ліцею;
-                     «Удосконалення професійної компетентності майстрів виробничого навчання при проходженні стажування», Зоя Панченко, старший майстер ДНЗ «Регіональний центр професійної освіти швейного виробництва та сфери послуг Харківської області»;
-                     «Навчаємось самі – навчаємо інших», Тетяна Димитрова, заступник директора з навчально-виробничої роботи ДНЗ «Бердянський машинобудівний професійний ліцей»;
-                     «Стажування як складова постійного розвитку педагога», Дмитро Божор, майстер виробничого навчання Кропивницького вищого професійного училища;
-                  «Організація стажування педагогічних працівників на ПАТ «Запоріжсталь» за професією «Машиніст крана металургійного виробництва», Валентина Вальчук, майстер виробничого навчання ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти»;
-                     «Організація стажування фахівців на базі навчально-практичного центру інноваційних технологій зварювання», Володимир Горщинський, майстер виробничого навчання ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти».
У ході Інтернет-марафону виступаючі  поділилися з колегами власним досвідом ознайомлення та опанування новітніми виробничими технологіями, освоєнням нових видів виробничих процесів відповідно до вимог роботодавців.
На завершення онлайн-заходу учасники висловили подяку доповідачам за цікавий, актуальний та пізнавальний матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар