Всеукраїнський
вебінар «Дуальна форма навчання у ЗП(ПТ)О – підвищення якості освіти з
урахуванням вимог роботодавців»
Дуальна форма навчання – це поєднання роботи і навчання, коли кваліфікованого робітника заклад освіти готує разом із підприємством. А зацікавленість роботодавців полягає у бажанні отримати молодого фахівця, максимально вмотивованого до роботи одразу після завершення навчання. Метою дуальної форми навчання є – налагодження ефективної співпраці закладів освіти з ринком праці та створення реальних можливостей для впливу фахівців ринку на зміст освітніх програм.
18 листопада
2020 року у Науково-методичному центрі професійно-технічної освіти у
Запорізькій області відбувся Всеукраїнський вебінар за темою «Дуальна форма
навчання у ЗП(ПТ)О – підвищення якості освіти з урахуванням вимог роботодавців».
У заході взяли участь педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти таких областей: Волинської, Дніпропетровської, Запорізької, Кіровоградської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Черкаської.
Вітальним словом відкрила вебінар Світлана Петерик, заступник директора з навчальної роботи Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області.
У ході онлайн-заходу
представники закладів розкрили такі питання:
-
«Впровадження
елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих
робітників регіону», Світлана Бабенко, методист Навчально-методичного центру
професійно-технічної освіти у Черкаській області;
- «Дуальна освіта, як механізм подолання розриву між теорією та практикою, освітою та виробництвом при підготовці кваліфікованих робітників гірничого профілю ДПТНЗ «Першотравенський гірничий ліцей», Юлія Гордієнко, заступник директора з навчально-виробничої роботи ДПТНЗ «Першотравенський гірничий ліцей»;
-
«Дуальна
форма навчання з професії «Машиніст електровоза, електрослюсар (слюсар)
черговий та з ремонту устаткування», Валентина Агаларова, майстер виробничого
навчання ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей»;
-
«Ефективний
досвід впровадження дуальної системи з професії «Оператор на автоматичних та
напівавтоматичних лініях у деревообробленні», Світлана Дукельська, викладач
Володимир-Волинського вищого професійного училища;
- «Впровадження дуальної форми у заклади професійної (професійно-технічної) освіти Тернопільської області за 2019-2020 н.р.», Володимир Басарабчук, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Тернопільській області;
-
«Дуальна
форма здобуття освіти як одна з моделей поліпшення якості підготовки фахівців з
професії «Оператор поштового зв`язку», Лідія Веремьєва, заступник директора з
навчально-виробничої роботи ДПТНЗ «Херсонський професійний ліцей зв’язку та
поліграфії»;
- «Навчаємося працюючи. Ефективна практика впровадження дуальної форми навчання», Оксана Яценко, директор Центральноукраїнського вищого професійного училища імені Миколи Федоровського;
-
«Соціальне
партнерство – шлях до ефективного забезпечення якісної підготовки
кваліфікованих робітників в умовах реалізації
дуальної форми здобуття освіти», Оксана Родченко, заступник директора з
навчально-виробничої роботи Люботинського професійного ліцею залізничного
транспорту;
- «Впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників у ДПТНЗ «Нікопольський центр професійної освіти», Тетяна Мещерякова, старший майстер ДПТНЗ «Нікопольський центр професійної освіти».
Під час
виступу в онлайн-заході спікери висвітлили
власний досвід впровадження дуальної
форми навчання в освітній процес. Закцентували увагу на перевагах здобуття професійної
освіти за дуальною формою, як для роботодавців, так і закладів П(ПТ)О. І
наголосили, що насамперед, це корисно для молодого кваліфікованого робітника,
який по завершенню навчання може, за бажанням, працевлаштовуватись на
підприємство.
На завершення вебінару учасники висловили подяку організатору та виступаючим за можливість обмінятись корисним досвідом.
Немає коментарів:
Дописати коментар