Всеукраїнський Інтернет-марафон
«Педагогічна скарбничка: онлайн-інструменти сучасного педагога»
Наразі використання педагогом в освіті
онлайн-інструментів – це вимога сучасного світу. Технології та освіта сплетені досить тісно, майже
у кожного педагогічного працівника існують свої улюблені цифрові інструменти, за
допомогою яких він зацікавлює до навчання здобувачів освіти, полегшує
сприйняття ними матеріалу, засвоєння та перевірення знань, а також скорочує час
на донесення інформації. Перевагою застосування онлайн-інструментів є
те, що вони допомагають доступніше пояснювати складні теми та демонструвати
цікаві приклади. Вони надають змогу більш якісно викладати навчальний матеріал,
на рівні сучасності та актуальності.
Тому сьогодні, 22 лютого 2023 року, Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області проведений Всеукраїнський Інтернет-марафон на тему «Педагогічна скарбничка: онлайн-інструменти сучасного педагога», з метою обміну досвідом щодо застосування онлайн-інструментів в освітньому процесі педагогами нашої країни.
Педагогічні працівники постійно удосконалюють та
підвищують свій професійний рівень задля якісного викладання навчального матеріалу
здобувачам освіти. Тому, у зазначеному вище заході взяли участь, як спікери, педагоги таких областей: Дніпропетровської,
Донецької, Житомирської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської,
Кіровоградської, Львівської, Одеської, Полтавської, Харківської та м. Києва.
Відкрив Інтернет-марафон Олександр
Паржницький, директор Науково-методичного центру професійно-технічної
освіти у Запорізькій області, звернув увагу колег на необхідності застосування
онлайн-інструментів в освітньому процесі із урахуванням сучасності, побажав
присутнім «тихого дня», наснаги та творчих успіхів у своїй діяльності.
Під час онлайн-заходу модератор, Марина
ТАРАН, методист Центру, запрошувала колег та колежанок ознайомити учасників
з такими темами виступів:
-
«Професійна
діяльність викладача з використанням сучасних підходів», Оксана
МАТЯШЕВА, методист Науково-методичного центру професійно-технічної
освіти у Запорізькій області;
-
«Топ корисних
онлайн-інструментів для сучасного уроку», Уляна МОРОЗ, викладач
Вищого професійного училища № 13 м. Івано-Франківськ;
-
«Онлайн-інструменти
та сервіси для навчання», Олена АНДРУЩЕНКО, викладач Лубенського ліцею;
-
«Web-сервіс
Genial.ly для сучасного педагогічного працівника», Наталя ОСІНА, методист
Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області;
-
«Використання
інтерактивної дошки Jamboard. Створення проєкту разом з учнями», Яна
ОСАДЧА, майстер виробничого навчання Професійного-технічного училища № 50
м. Карлівка;
-
«Практичне
застосування інтерактивної онлайн-дошки Padlet на уроках виробничого навчання з
професії «Кухар. Кондитер», Наталія БЕЗВЕРХНЯ, майстер
виробничого навчання Лозівського центру професійної освіти;
-
«Інтерактивна
книга Boor Creator. Блок уроків з теми «Практична риторика», Наталія
НЕСТЕРЕНКО, викладач ДНЗ «Запорізький політехнічний центр
професійно-технічної освіти»;
-
«Використання сучасних
технологій на уроках професійно-практичного навчання за професією «Манікюрник»,
Маргарита БУГАЙОВА, майстер
виробничого навчання ДНЗ «Одеський професійний ліцей сфери послуг ПНПУВ ім.
К.Д. Ушинського»;
-
«Нові формати освіти.
Звичайні форми роботи – новий підхід», Ірина
ГОРОХОВСЬКА, викладач
ДНЗ «Центр сфери обслуговування міста Житомира»;
-
«Використання хмарних
презентацій Prezi та онлайн-платформи Nearpod на уроках екології», Оксана ПАВЛОВА, методист
ДНЗ «Запорізький політехнічний центр
професійно-технічної освіти»;
-
«Використання
онлайн-інструментів на уроках фізики», Вікторія
БОВКУН, викладач Київського професійного ліцею будівництва
і комунального господарства;
-
«Практика впровадження
цифрових технологій на уроках виробничого та професійно-теоретичного навчання»,
Юлія ГУЖЕВЕНКО,
викладач Центральноукраїнського вищого професійного училища імені Миколи
Федоровського;
-
«Мережева академії Cisco –
освітня модель дистанційного мережевого навчання», Олена
УМЕРЕНКО, викладач ДПТНЗ «Кам’янський центр підготовки
і перепідготовки робітничих кадрів»;
-
«Чек-лист для створення
навчального відео контенту для підготовки кваліфікованих робітників в умовах
воєнного та післявоєнного стану», Вікторія ПІРОГ,
викладач ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище сфери послуг»;
-
«Формування професійних
компетентностей здобувачів освіти засобами інтерактивного відео», Олександр САМАРСЬКИЙ,
майстер виробничого навчання ДНЗ
«Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти»;
-
«Quizizz як універсальний
інструмент залучення учнів у процес навчання», Ірина
КРАВЦОВА, викладач Вищого професійного
гірничо-будівельного училища;
-
«Корисні інструменти для
дистанційної освіти», Юлія ЯНЕНКО,
заступник директора з виховної роботи Коростенського міського ліцею № 10;
-
«Міні-тести в
презентаціях: розширюємо можливості дистанційного уроку», Людмила ГУСАК,
викладач Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної
освіти імені
П.Ф. Кривоноса;
-
«Цифрові інструменти
візуалізації текстової інформації», Лариса ЖЕЛЄЗНЯКОВА,
викладач Київського професійного ліцею будівництва і комунального господарства;
-
«Оцінювання навчальних
досягнень здобувачів освіти під час змішаного навчання», Олена ХИТА КРИВОКОНЬ,
викладач Криворізького центру професійної освіти металургії та машинобудування;
-
«Організація ефективного
зворотного зв’язку за допомогою інтерактивних слайдів», Віта ЯРОВА,
викладач Професійно-технічного училища № 38 смт. Голованівськ;
-
«Використання
онлайн-ресурсів в освітньому процесі», Наталія
ЛИТВИНЕЦЬ, викладач ДНЗ «Новоград-Волинське вище
професійне училище»;
-
«Створення та
використання інтерактивних аркушів Wizer.me», Тетяна
СТЕПАНОВА, викладач ДНЗ «Центр сфери обслуговування
м. Житомира».
На завершення марафону учасники
висловили подяку організаторам події та доповідачам за актуальні, інформативні,
корисні й змістовні виступи.
Немає коментарів:
Дописати коментар