Вебінар
«Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх кваліфікованих робітників»
21 лютого 2019
року у Науково-методичному центрі професійно-технічної освіти у Запорізькій
області відбувся вебінар за темою
«Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх кваліфікованих робітників».
«Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх кваліфікованих робітників».
Торохтій О.С.,
майстер виробничого навчання ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей», на
початку виступу наголосила, що підготовка кваліфікованих робітників – це
серйозне завдання, оскільки від рівня їх кваліфікації значною мірою залежить
успіх виробництва. Тому сьогодні ключовим підходом до освітнього процесу є
«компетентнісний підхід».
Ольга
Сергіївна розповіла, що у своїй педагогічній діяльності використовує різні форми та методи навчання, такі як: екскурсії, уроки-конкурси, креатив-бої,
вправи на тренажерах, проектну діяльність та інші. Навела приклади
уроків-конкурсів професійної майстерності та поетапно розкрила їх: «Майстер –
золоті руки», проведений у навчальній майстерні, для підведення підсумку з теми
«Слюсарні роботи»; «Слюсарно-складальні роботи», який відбувся на підприємстві.
У ході
вебінару педагог ознайомила учасників вебінару із наступним видом діяльності,
як креатив-бій «Енергія мислення». Він проведений підсумковим інтегрованим уроком за курс
навчання із спецпредметів та виробничого навчання.
Спікер
звернула увагу, що заклад освіти, в якому працює, займається проектною діяльністю, і ознайомила
слухачів з проектом «Трансформатор», який нею розроблений. Також розповіла, що
з вересня 2018 року ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей» впроваджує
елементи дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих
робітників з професій «Кухар. Кондитер», «Машиніст електровоза. Електрослюсар
(слюсар) черговий та з ремонту устаткування», «Електрогазозварник. Слюсар з
ремонту реакторно-турбінного устаткування» та перелічила переваги такої форми
підготовки.
Наприкінці
виступу наголосила, що важливою складовою компетентнісного підходу є стажування педагогічних
працівників на робочих місцях підприємства. Тому, що за час проходження
стажування майстри виробничого навчання ознайомилися з новими технічними
виробничими досягненнями, їх втілення в практичну діяльність підприємства; набули
необхідний практичний досвід; оволоділи новими технологіями, підвищили свій
професійний рівень.
На завершення учасники вебінару подякували майстру
виробничого навчання за актуальний, змістовний та корисний виступ.
Немає коментарів:
Дописати коментар