2/25/2019


Вебінар «Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх кваліфікованих робітників»
21 лютого 2019 року у Науково-методичному центрі професійно-технічної освіти у Запорізькій області відбувся вебінар за темою
«Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх кваліфікованих робітників».
Торохтій О.С., майстер виробничого навчання ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей», на початку виступу наголосила, що підготовка кваліфікованих робітників – це серйозне завдання, оскільки від рівня їх кваліфікації значною мірою залежить успіх виробництва. Тому сьогодні ключовим підходом до освітнього процесу є «компетентнісний підхід».
Ольга Сергіївна розповіла, що у своїй педагогічній діяльності використовує  різні форми та методи навчання, такі як:  екскурсії, уроки-конкурси, креатив-бої, вправи на тренажерах, проектну діяльність та інші. Навела приклади уроків-конкурсів професійної майстерності та поетапно розкрила їх: «Майстер – золоті руки», проведений у навчальній майстерні, для підведення підсумку з теми «Слюсарні роботи»; «Слюсарно-складальні роботи», який відбувся на підприємстві.
У ході вебінару педагог ознайомила учасників вебінару із наступним видом діяльності, як креатив-бій «Енергія мислення». Він проведений  підсумковим інтегрованим уроком за курс навчання із спецпредметів та виробничого навчання.
Спікер звернула увагу, що заклад освіти, в якому працює, займається проектною діяльністю, і ознайомила слухачів з проектом «Трансформатор», який нею розроблений. Також розповіла, що з вересня 2018 року ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей» впроваджує елементи дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників з професій «Кухар. Кондитер», «Машиніст електровоза. Електрослюсар (слюсар) черговий та з ремонту устаткування», «Електрогазозварник. Слюсар з ремонту реакторно-турбінного устаткування» та перелічила переваги такої форми підготовки.
Наприкінці виступу наголосила, що важливою складовою компетентнісного підходу є стажування педагогічних працівників на робочих місцях підприємства. Тому, що за час проходження стажування майстри виробничого навчання ознайомилися з новими технічними виробничими досягненнями, їх втілення в практичну діяльність підприємства; набули необхідний практичний досвід; оволоділи новими технологіями, підвищили свій професійний рівень.
  На завершення учасники вебінару подякували майстру виробничого навчання за актуальний, змістовний та корисний виступ.

Немає коментарів:

Дописати коментар