Всеукраїнський
Інтернет-марафон
«Використання
сучасних цифрових інструментів в умовах дистанційного навчання»
Дистанційне
навчання – це серйозний виклик усім учасникам освітнього процесу.
Однак, дистанційна освіта створює багато можливостей для
застосування сучасних цифрових інструментів та пошуку нових форм викладання. І
головне сьогодні для педагогів – дізнатися про них, розібратися та зробити за
їх допомогою освітній процес ефективним.
17 червня 2021
року Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій
області проведений Всеукраїнський Інтернет-марафон на тему «Використання
сучасних цифрових інструментів в умовах дистанційного навчання».
У ході
Інтернет-марафону доповідачі
продемонстрували за допомогою презентацій колегам, які саме цифрові
інструменти вони використовують в освітньому процесі під час дистанційного
навчання. Розповіли про їх переваги та недоліки, на яких етапах уроку краще застосовувати.
У заході взяли участь, як спікери, представники закладів освіти та установ таких областей: Вінницької, Донецької, Запорізької, Кіровоградської, Київської, Луганської, Полтавської, Херсонської, Черкаської, Чернігівської та м. Києва.
Інтернет-марафон
відкрила Світлана Петерик, заступник директора Науково-методичного центру
професійно-технічної освіти у Запорізькій області. Наголосила на актуальності
проведення онлайн-заходу в умовах епідеміологічної ситуації, що склалася у
країні. Побажала присутнім здоров’я, натхнення та творчих успіхів у нелегкій
праці педагога.
Під час
виступів у вебзаході доповідачі ознайомили учасників Інтернет-марафону з такими
тематиками:
-
«Цифрові
інструменти сучасного педагогічного працівника», Наталя Осіна, методист Науково-методичного
центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області;
-
«Цифрові
компетентності сучасного педагога. Як навчати та навчатися», Галина Коломоєць, начальник
відділу ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»;
-
«Організаційні
заходи навчальним закладом для використання цифрових інструментів дистанційного
навчання», Борис Алєв, методист Навчально-наукового центру професійно-технічної
освіти НАПН України;
-
«Практичне
використання сучасних цифрових інструментів на уроках природничих дисциплін в
умовах дистанційного навчання», Людмила Землякова, викладач ДНЗ «Запорізьке
машинобудівне вище професійне училище»;
-
«Використання
артхвилинок у процесі формування практичних умінь писати власне висловлення», Тетяна
Бутурлим, директор Освітнього центру «Школа успіху»;
-
«Усі
сторони дистанційного навчання: концепти взаємодії», Ольга Шерганова, викладач
ДНЗ «Мелітопольський багатопрофільний центр професійно-технічної освіти»;
-
«Використання
мікросайтів в умовах дистанційного навчання», Регіна Фіц, викладач
Попаснянського професійного ліцею залізничного транспорту;
-
«Онлайн-інструменти
проведення рефлексії на уроках математики у закладах професійної
(професійно-технічної) освіти», Дар’я Тінькова, методист Навчально-методичного
центру професійно-технічної освіти у Черкаській області;
-
«Візуалізація
як засіб мотивації здобувачів освіти до
вивчення української мови і літератури», Маргарита Корчукова, викладач
Регіонального центру професійно-технічної освіти № 1 м. Кременчука;
-
«Методика
перевірки результатів дистанційного навчання», Вікторія Шоя, викладач ДНЗ «Запорізький політехнічний центр
професійно-технічної освіти»;
-
«Використання
платформи Teams під час вивчення математики і фізики. Переваги і недоліки»,
Ірина Мєркулова, викладач Регіонального центру професійно-технічної освіти № 1
м. Кременчука;
-
«Створення
онлайн дошки Padlet», Галина Андрусишена, викладач ДПТНЗ «Київське вище
професійне училище водного транспорту»;
-
«Використання
онлайн-ресурсів для дистанційного навчання як якісний та структурний підхід до
викладу матеріалу», Юлія Криворучко, викладач ДЗП (ПТ)О «Кропивницький
професійний ліцей сфери послуг і торгівлі»;
-
«Використання
доповненої реальності на уроках природничих дисциплін», Ольга Мороз, викладач
ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище «Моторобудівник»;
-
«Використання
інтернет-сервісів у процесі організації професійно-теоретичного навчання з
професії «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних» в умовах діджиталізації»,
Оксана Костенко, викладач Вищого професійного училища № 7 м. Кременчука;
-
«Цифрові
інструменти для організації сучасного освітнього процесу», Тетяна Коношевич,
викладач ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище»;
-
«Відео
з екрану/ Screencasting», Олена Кожухівська, викладач ДПТНЗ «Київське вище
професійне училище водного транспорту»;
-
«Віртуальний
освітній простір: нові можливості для професійного навчання. Незалежне
оцінювання професійних компетентностей здобувачів освіти при проведенні ДКА, ПКА», Ірина Бабенко,
заступник директора з навчально-виробничої роботи ДНЗ «Центр професійної освіти
інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва»;
-
«Застосування
цифрових інструментів для організації активної взаємодії здобувачів освіти та
викладачів в освітньому процесі», Анна
Ніколаєва, викладач ДНЗ «Центр професійної освіти інформаційних технологій,
поліграфії та дизайну м. Києва»;
-
«Кейс
ігрових методик для викладання історії під час дистанційного навчання», Людмила
Гусак, викладач Слов’янського багатопрофільного регіонального центру
професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса;
-
«Організація
дистанційних уроків англійської мови в умовах обмеженого технічного
забезпечення учнів», Людмила Бучацька, вчитель Германівської ЗОШ І-ІІІ
ступенів.
На завершення Інтернет-марафону
присутні висловили подяку доповідачам за актуальні, інформативні та корисні
виступи.
Немає коментарів:
Дописати коментар