6/22/2021

 

Всеукраїнський Інтернет-марафон

«Використання сучасних цифрових інструментів в умовах дистанційного навчання»

Дистанційне навчання – це серйозний виклик усім учасникам освітнього процесу. Однак, дистанційна освіта створює багато можливостей для застосування сучасних цифрових інструментів та пошуку нових форм викладання. І головне сьогодні для педагогів – дізнатися про них, розібратися та зробити за їх допомогою освітній процес ефективним.

17 червня 2021 року Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області проведений Всеукраїнський Інтернет-марафон на тему «Використання сучасних цифрових інструментів в умовах дистанційного навчання».

У ході Інтернет-марафону доповідачі  продемонстрували за допомогою презентацій колегам, які саме цифрові інструменти вони використовують в освітньому процесі під час дистанційного навчання. Розповіли про їх переваги та недоліки, на яких етапах уроку краще застосовувати.

У заході взяли участь, як спікери, представники закладів освіти та установ таких областей: Вінницької, Донецької, Запорізької, Кіровоградської, Київської, Луганської, Полтавської, Херсонської, Черкаської, Чернігівської та м. Києва.

Інтернет-марафон відкрила Світлана Петерик, заступник директора Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області. Наголосила на актуальності проведення онлайн-заходу в умовах епідеміологічної ситуації, що склалася у країні. Побажала присутнім здоров’я, натхнення та творчих успіхів у нелегкій праці педагога.

Під час виступів у вебзаході доповідачі ознайомили учасників Інтернет-марафону з такими тематиками:

-                     «Цифрові інструменти сучасного педагогічного працівника», Наталя Осіна, методист Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області;

-                     «Цифрові компетентності сучасного педагога. Як навчати та навчатися», Галина Коломоєць, начальник відділу ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»;

-                     «Організаційні заходи навчальним закладом для використання цифрових інструментів дистанційного навчання», Борис Алєв, методист Навчально-наукового центру професійно-технічної освіти НАПН України;

-                     «Практичне використання сучасних цифрових інструментів на уроках природничих дисциплін в умовах дистанційного навчання», Людмила Землякова, викладач ДНЗ «Запорізьке машинобудівне вище професійне училище»;

-                     «Використання артхвилинок у процесі формування практичних умінь писати власне висловлення», Тетяна Бутурлим, директор Освітнього центру «Школа успіху»;

-                     «Усі сторони дистанційного навчання: концепти взаємодії», Ольга Шерганова, викладач ДНЗ «Мелітопольський багатопрофільний центр професійно-технічної освіти»;

-                     «Використання мікросайтів в умовах дистанційного навчання», Регіна Фіц, викладач Попаснянського професійного ліцею залізничного транспорту;

-                     «Онлайн-інструменти проведення рефлексії на уроках математики у закладах професійної (професійно-технічної) освіти», Дар’я Тінькова, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Черкаській області;

-                     «Візуалізація як засіб мотивації  здобувачів освіти до вивчення української мови і літератури», Маргарита Корчукова, викладач Регіонального центру професійно-технічної освіти № 1 м. Кременчука;

-                     «Методика перевірки результатів дистанційного навчання», Вікторія Шоя, викладач  ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти»;

-                     «Використання платформи Teams під час вивчення математики і фізики. Переваги і недоліки», Ірина Мєркулова, викладач Регіонального центру професійно-технічної освіти № 1 м. Кременчука;

-                     «Створення онлайн дошки Padlet», Галина Андрусишена, викладач ДПТНЗ «Київське вище професійне училище водного транспорту»;

-                     «Використання онлайн-ресурсів для дистанційного навчання як якісний та структурний підхід до викладу матеріалу», Юлія Криворучко, викладач ДЗП (ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі»;

-                     «Використання доповненої реальності на уроках природничих дисциплін», Ольга Мороз, викладач ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище «Моторобудівник»;

-                     «Використання інтернет-сервісів у процесі організації професійно-теоретичного навчання з професії «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних» в умовах діджиталізації», Оксана Костенко, викладач Вищого професійного училища № 7 м. Кременчука;

-                     «Цифрові інструменти для організації сучасного освітнього процесу», Тетяна Коношевич, викладач ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище»;

-                     «Відео з екрану/ Screencasting», Олена Кожухівська, викладач ДПТНЗ «Київське вище професійне училище водного транспорту»;

-                     «Віртуальний освітній простір: нові можливості для професійного навчання. Незалежне оцінювання професійних компетентностей здобувачів освіти при  проведенні ДКА, ПКА», Ірина Бабенко, заступник директора з навчально-виробничої роботи ДНЗ «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва»;

-                     «Застосування цифрових інструментів для організації активної взаємодії здобувачів освіти та викладачів  в освітньому процесі», Анна Ніколаєва, викладач ДНЗ «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва»;

-                     «Кейс ігрових методик для викладання історії під час дистанційного навчання», Людмила Гусак, викладач Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса;

-                     «Організація дистанційних уроків англійської мови в умовах обмеженого технічного забезпечення учнів», Людмила Бучацька, вчитель Германівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

На завершення Інтернет-марафону присутні висловили подяку доповідачам за актуальні, інформативні та корисні виступи.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар