2/02/2022

 

 Вебінар

«Сучасні підходи до формування ключових компетентностей здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти з фізики і астрономії»

01 лютого 2022 року  Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області проведений вебінар за темою «Сучасні підходи до формування ключових компетентностей здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти з фізики і астрономії».

Віта Панченко, викладач ДНЗ «Запорізький центр професійно-технічної освіти водного транспорту», на початку свого виступу розповіла колегам, що фізика та астрономія є фундаментальними науками, вони вивчають загальні закономірності перебігу природних явищ, закладають основи світорозуміння на різних рівнях пізнання природи і дають загальне обґрунтування природничо-наукової картини світу. Протягом своєї доповіді вона розкрила такі поняття, як компетентність, сучасні компетентності, предметні компетентності з фізики та астрономії.

Спікер вважає, що урок має бути обов’язково сучасним. І для того, щоб заняття було якісним, викладачу необхідно використовувати нові методи, прийоми та форми роботи. Пані Віта звернула увагу колег, що у застосуванні сучасних підходів до формування ключових компетентностей у здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти з фізики і астрономії їй допомагають онлайн сервіси. Педагог перелічила ці цифрові інструменти, їх переваги та продемонструвала свої надбання.

Викладач розповіла, що у рамках реалізації Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) організовує тиждень мейкерської та дослідницької лабораторії, щоб занурити здобувачів освіти у світ науки і технології, показати якими вони є насправді та дати можливість «відчути на дотик». Також протягом уроків доповідач зі здобувачами освіти розглядають фізичні явища згідно з їх професією для підвищення зацікавленості навчальним предметом.

На завершення своєї доповіді педагог закцентувала увагу на необхідності застосовувати сучасні підходи до формування ключових компетентностей здобувачів освіти з фізики та астрономії, так як сьогодні, крім наукового, вони мають важливе соціокультурне значення і є невід’ємною складовою культури людської цивілізації.

Немає коментарів:

Дописати коментар