Всеукраїнський
вебінар
«Застосування
змішаного навчання в освітньому процесі для ефективної підготовки
кваліфікованих робітників»
Сучасні здобувачі освіти хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Застосування в освітньому процесі змішаного навчання надає їм такої можливості. Воно має переваги над традиційним: кожний здобувач освіти має можливість навчатися за власною траєкторією, у будь-який зручний для нього час. А використання електронних навчальних курсів сприяє зменшенню прогалин у знаннях, можливість одержувати додаткову інформацію для підвищення свого фахового рівня, відпрацювання пропущених занять та ін.
25 лютого 2021
року Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій
області проведений Всеукраїнський вебінар на тему «Застосування змішаного
навчання в освітньому процесі для ефективної підготовки кваліфікованих
робітників».
У заході взяли
участь, як спікери, педагогічні працівники закладів професійної
(професійно-технічної) освіти таких областей: Вінницької, Дніпропетровської,
Луганської, Чернігівської, Харківської, Кіровоградської та Херсонської.
Онлайн-захід
відкрив Олександр Паржницький, директор Науково-методичного
центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області. Під час свого виступу
він звернув увагу на актуальність поставленого питання щодо застосування
змішаного навчання в освітньому процесі для ефективної підготовки
кваліфікованих робітників, побажав усім учасникам плідної праці, творчого
успіху й наснаги.
Під час виступів у вебінарі спікери ознайомили учасників з такими тематиками:
-
«Організація
індивідуальної та групової роботи здобувачів освіти будівельних професій під
час карантину», Леся Дорохова, заступник директора з виховної роботи ДНЗ «Мелітопольський
багатопрофільний центр ПТО» та Людмила Джерелейко, методист ДНЗ
«Мелітопольський багатопрофільний центр ПТО»;
-
«Формування
фахових компетентностей у процесі реалізації змішаного навчання», Тетяна
Коношевич, викладач ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище»;
-
«Оцінювання
навчальних досягнень здобувачів освіти під час дистанційного або змішаного
навчання», Тетяна Студнікова, викладач ДПТНЗ «Криворізький центр професійної
освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу»;
-
«Цифрова
компетентність педагогічних працівників як фактор ефективності змішаного
навчання», Олена Кулинич, заступник директора з навчально-методичної роботи ДНЗ
«Запорізьке вище професійне училище»;
-
«Проблематика
впровадження SMART-навчання у підготовці конкурентоспроможних робітничих кадрів»,
Ірина Ярмонова, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної
освіти у Луганській області;
-
«Ефективність
змішаного навчання при підготовці кваліфікованих робітників з професії «Агент з
організації туризму», Юлія Білогур, викладач ДПТНЗ «Чернігівське вище
професійне училище побутового обслуговування»;
-
«Модель
навчання «Flipped classroom» у процесі підготовки кваліфікованих робітників за
професією «Агент з організації туризму», Марина Прядко, майстер виробничого
навчання ДПТНЗ «Чернігівське вище професійне училище побутового обслуговування»;
-
«Упровадження
в освітній процес технологій змішаного навчання на основі G Suite for Education», Вікторія Пірог, викладач Харківського
вищого професійного училища сфери послуг;
-
«Практичні
аспекти підготовки кваліфікованих робітників з професії «Кухар. Кондитер» із
застосуванням змішаного навчання», Світлана Воропаєва, майстер виробничого
навчання Шевченківського професійного
аграрного ліцею;
-
«Інтеграція
змішаного навчання в освітній процес як постійної складової», Дмитро Божор,
майстер виробничого навчання Кропивницького вищого професійного училища;
-
«Використання
онлайн-дошки для підвищення мотивації здобувачів освіти під час змішаної форми
навчання», Юлія Кравчук, викладач Запорізького авіаційного коледжу ім. О.Г.
Івченка;
-
«Змішана
форма навчання як виклик сучасної професійної освіти», заступник директора з
навчально-виробничої роботи Сокиринського професійного аграрного ліцею;
-
«Досвід
реалізації змішаного навчання при підготовці кваліфікованих робітників з
професії «Кухар», Світлана Деружинська, викладач Ніжинського професійного
аграрного ліцею;
-
«Використання
онлайн-інструментів для формувального, поточного та тематичного оцінювання
учнів при змішаному навчанні», Тетяна Петрова, викладач Вищого професійного
училища № 41 м. Тульчина;
-
«Використання
GOOGLE технологій на уроках «Технологія приготування їжі з основами
товарознавства», Анжела Золотухіна, викладач ДНЗ «Вище професійне училище № 2
м. Херсона»;
-
«Використання
онлайн-інструментів для проведення уроків у синхронному режимі», Тетяна
Піддубняк, викладач Вищого професійного училища № 41 м. Тульчина;
-
«Реалізація
змішаного навчання у підготовці кваліфікованих робітників електротехнічного
напрямку», Ілона Нікітіна, майстер виробничого навчання ДНЗ «Запорізький
політехнічний центр професійно-технічної освіти»;
-
«Технологія
змішаного навчання, як оптимальне вирішення викликів сьогодення у підготовці
кваліфікованих робітників харчової промисловості», Тетяна Мокляк, викладач ДНЗ
«Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти».
У ході вебінару
доповідачі поділилися з колегами власним
досвідом використання різноманітних сервісів, програм, навчальних платформ,
методів та форм під час застосування змішаного навчання в освітньому процесі. А
також вони звернули увагу учасників, що на їх думку, майбутнє за такою формою
проведення навчальних занять.
На завершення
онлайн-заходу присутні висловили подяку доповідачам за цікавий, актуальний,
інформативний та корисний матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар